Visions forum för frågor och svar
Här hittar du svar på våra vanligaste frågor - du kan också själv ställa allmänna frågor i forumet. Vi försöker svara dig inom 24 timmar dock har vi längre svarstid nu under sommaren.
Gäller din fråga ett personligt ärende kan vi inte besvara den här.
Behöver du som medlem personlig rådgivning når du Vision Direkt på 0771 44 00 00, alla vardagar 8-20, sommaröppettiderna är kl.09-17.
Om du vill uppdatera dina uppgifter gör du det genom att logga in på Mina sidor.
Bli medlem i Vision idag
Vision är ett fackförbund och i fokus för allt står du och dina visioner. Tillsammans ser vi till att du får det du behöver för att uppnå det du vill med din karriär.
Visions medlemmar leder, utvecklar och administrerar välfärden och jobbar i kommuner, regioner, privata företag eller kyrkan. Många är också studenter med siktet inställt på arbete inom välfärden.
Våra 200 000 medlemmar finns inom tusentals olika yrken och bildar tillsammans ett värdefullt nätverk. Vi är en feministisk organisation, partipolitiskt obundna och ingår i TCO.
Ta kontakt med medlem@vision.se
Är du medlem men har problem med att logga in:
- Kontrollera att du som använder Android har senaste versionen av appen
- Kontrollera att du har gjort alla de senaste systeminstallationerna på telefonen. Se här för vad som gäller för olika telefonmodeller för iOS. För Android gäller Android 5.0 (Lolipop) eller högre. Om du inte gjort systemuppdateringar på telefonen så kan bankID-inloggningar avbrytas och du kan uppleva inloggningsproblem.
- Prova att logga in igen och vara lite snabbare med BankID (anropet måste ske inom 30 sekunder)
- Prova att radera appen och installera den igen.
- Du kan också testa att ditt BankID fungerar i en annan app (till exempel din bank).
Har du fortfarande problem:lunchstängt 11.30-12.30
vi dig att ringa till Vision Direkt.
Tel 0771 44 00 00
Vi har en generös öppettid mellan 08.00-20.00 måndag-fredag
Vi på Vision vill verkligen ha hög säkerhet i appen och kring personuppgifter därav behövs det inloggning med BankID och det finns inget annat sätt man kan logga in på.
Hälsningar
Vi behöver mer information för att kunna felanmäla detta. Ring gärna in så vi kan gå vidare med det. Vore annars bra om du kan ta en printscreen på bilden och mejla in till oss och beskriv problemet vid inloggningen precis som du gjort här.
Hälsningar