Till senaste kommentaren

Jag kan inte logga in i appen - vad ska jag göra?



Ann Vision Direkt (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Om du inte kan logga in kan det bero på att du inte är medlem.
    Ta kontakt med medlem@vision.se

    Är du medlem men har problem med att logga in:
    • Kontrollera att du som använder Android har senaste versionen av appen 
    • Kontrollera att du har gjort alla de senaste systeminstallationerna på telefonen. Se här för vad som gäller för olika telefonmodeller för iOS. För Android gäller Android 5.0 (Lolipop) eller högre. Om du inte gjort systemuppdateringar på telefonen så kan bankID-inloggningar avbrytas och du kan uppleva inloggningsproblem.
    • Prova att logga in igen och vara lite snabbare med BankID (anropet måste ske inom 30 sekunder)
    • Prova att radera appen och installera den igen.
    • Du kan också testa att ditt BankID fungerar i en annan app (till exempel din bank).
    Har du fortfarande problem:
    • Om du är förtroendevald kontaktar du Mina sidor supporten på tel. 08 789 64 09 vardagar 9-15
       lunchstängt 11.30-12.30
    • Om du behöver ytterligare rådgivning rekommenderar
      vi dig att ringa till Vision Direkt.
      Tel 0771 44 00 00
      Vi har en generös öppettid mellan 08.00-20.00 måndag-fredag





    Ann Vision Direkt
  • Jag är medlem men har inget mobilt bank-ID - kan jag logga in i appen på annat sätt?
  • Hej!

    Vi på Vision vill verkligen ha hög säkerhet i appen och kring personuppgifter därav behövs det inloggning med BankID och det finns inget annat sätt man kan logga in på.

    Hälsningar
    Cecilia Vision Direkt
  • Laddade hem appen i går. På förmiddagen fungerade inlogg med bank-id men därefter inte alls. När jag fyllt i personnummer och klickar på logga in säger appen att jag ska starta bank-id (innan skedde det automatiskt) men när jag öppnar bank-id finns ingen identifikationsprocess igång. Felet ligger inte iOs, utan något med appen.
  • Hej!

    Vi behöver mer information för att kunna felanmäla detta. Ring gärna in så vi kan gå vidare med det. Vore annars bra om du kan ta en printscreen på bilden och mejla in till oss och beskriv problemet vid inloggningen precis som du gjort här. 

    Hälsningar
    Cecilia Vision Direkt
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.