Jag kan inte logga in i appen?

Om du inte kan logga in kan det beror på att du inte är medlem.
Ta kontakt med medlem@vision.se

Är du medlem men har problem med att logga in:
  • Kontrollera att du som använder Android har senaste versionen av appen 
  • Kontrollera att du har gjort alla de senaste systeminstallationerna på telefonen. Se här för vad som gäller för olika telefonmodeller för iOS. För Android gäller Android 5.0 (Lolipop) eller högre. Om du inte gjort systemuppdateringar på telefonen så kan bankID-inloggningar avbrytas och du kan uppleva inloggningsproblem.
  • Prova att logga in igen och vara lite snabbare med BankID (anropet måste ske inom 30 sekunder)
  • Prova att radera appen och installera den igen.
  • Du kan också testa att ditt BankID fungerar i en annan app (till exempel din bank).

Har du fortfarande problem:
  • Om du är förtroendevald kontaktar du Mina sidor supporten på tel. 08 789 64 09 vardagar 9-15
     lunchstängt 11.30-12.30
  • Om du behöver ytterligare rådgivning rekommenderar
    vi dig att ringa eller mejla till Vision Direkt.
    Tel 0771 44 00 00 mejl visiondirekt@vision.se
    Vi har en generös öppettid mellan 08.00-20.00 måndag-fredag







Ann Vision Direkt (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.