Till senaste kommentaren

Jag kan inte logga in i appen - vad ska jag göra?



Ann Vision Direkt (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Om du inte kan logga in kan det bero på att du inte är medlem.
    Ta kontakt med medlem@vision.se

    Är du medlem men har problem med att logga in:
    • Kontrollera att du som använder Android har senaste versionen av appen 
    • Kontrollera att du har gjort alla de senaste systeminstallationerna på telefonen. Se här för vad som gäller för olika telefonmodeller för iOS. För Android gäller Android 5.0 (Lolipop) eller högre. Om du inte gjort systemuppdateringar på telefonen så kan bankID-inloggningar avbrytas och du kan uppleva inloggningsproblem.
    • Prova att logga in igen och vara lite snabbare med BankID (anropet måste ske inom 30 sekunder)
    • Prova att radera appen och installera den igen.
    • Du kan också testa att ditt BankID fungerar i en annan app (till exempel din bank).
    Har du fortfarande problem:
    • Om du är förtroendevald kontaktar du Mina sidor supporten på tel. 08 789 64 09 vardagar 9-15
       lunchstängt 11.30-12.30
    • Om du behöver ytterligare rådgivning rekommenderar
      vi dig att ringa till Vision Direkt.
      Tel 0771 44 00 00
      Vi har en generös öppettid mellan 08.00-20.00 måndag-fredag





    Ann Vision Direkt
  • Jag är medlem men har inget mobilt bank-ID - kan jag logga in i appen på annat sätt?
    Ronny
  • Hej!

    Vi på Vision vill verkligen ha hög säkerhet i appen och kring personuppgifter därav behövs det inloggning med BankID och det finns inget annat sätt man kan logga in på.

    Hälsningar
    Cecilia Vision Direkt

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.